FAQ

Här hittar du de vanligaste frågorna och svaren. Om din fråga ej finns med nedan är du mer än välkommen att ta kontakt med oss!

 

Kan jag returnera min vara?

Absolut kan du det! Du har fri returrätt inom 14 dagar från att du tagit emot varan. Varan ska returneras i samma skick som det var vid leverans, det får alltså inte vara skadat, smutsigt, tvättat eller använt och etiketten ska vara intakt. Läs mer om detta under ”Leverans villkor”.

 

Vid rea gäller samma retur policy med undantag att returen är fri. Du står själv för frakten och vi krediterar din vara när den kommit in till vårt lager.

 

Om min vara är defekt eller trasig, vad gör jag?

Vi ber verkligen om ursäkt om du skulle uppleva detta. Ta kontakt med oss så ordnar vi en returetikett och krediterar din vara när den kommit tillbaka till vårt lager.

 

Hur lång tid tar det att få pengarna tillbaka för en retur?

 

Returer blir hanterade allteftersom de kommer in till vårt lager. Du kommer få ett mejl när vi tagit emot din och skickar nytt betalningsunderlag till Klarna. Du ska även få en bekräftelse av Klarna.

 

Kan jag ångra en order?

 

I vissa fall kan vi makulera en order, det är då viktigt att du tar kontakt med oss, helst via mejl, så snart som möjligt efter du lagt din order. Om vi hinner stoppa din order bekräftar vi detta genom mejl.

 

Varför tar det längre tid än vanligt att få min order?

 

Normalt ska du få din order inom tidsramen för det fraktsätt du valt, dock kan det ta några dagar längre under vissa perioder. Perioder som detta gäller är t ex. semestertider och jul ledigheter.

 

 

Produkter
Övrigt
Svenska English